'andradecember

YEEES! Det är äntligen minusgrader ute! Jag är så himla lycklig för nu kanske snön äntligen kommer!? Jag förstår mig inte på folk som klagar över att det är kallt, om alla kunde lära sig hur att klä sig efter vädret skulle det bli mindre gnäll! Själv blev jag överlycklig i morse när jag upptäckte att jag äntligen kunde börja använda min dunjacka, som jag längtat! :) Jag hoppas verkligen att minusgraderna håller i sig så det inte blir sånt höst-liknande väder det varit sen i somras. Bara 22 dagar kvar till julafton ;) I helgen skan de sista julklapparna inhandlas! Jag längtar!

Nu ska jag plugga lite innan älsklingen kommer hem ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna a.k.a Luddes mamma

jäd = jag älskar dig, precis! :)



Jag blev också SKITGLAD för vädret idag, så mysigt! Mindre mysigt dock att låsen på bilen fryst i morse, men det är smällen man får ta ;) Nu väntar vi bara på snööön! :D

2009-12-02 @ 15:36:18
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte snygg blogg du har :D

ta hand om dig! puss

2009-12-02 @ 17:49:10
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0