'femte&sjättedecember

Hejhopp! Igår åkte jag och R till huvudstaden. Vi var där hela dagen och tittade in i en massa affärer. Det blev inte mycket köpt, R köpte en jacka och en julklapp åt mig ;) Själv köpte jag en julklapp åt Brembo (mamma&pappas hund), jag köpte även några småburkar som är bra att ha med sig till jobbet med tex. ketchup i. Jag köpte även små aphuvuden som man har på nycklarna. Jag kan säga så mycket som att mina förväntningar på huvudstaden var mycket höga, men knappt hälften av förväntningarna uppnåddes. Jag hade väl helt enkelt förhöga förväntningar. Men jag trodde verkligen att det fanns "fler & bättre" affärer än vad det fanns. Jag höll på att bli tokig på alla tusen H&M, Stadium, Mcdonalds! Men jag kan absolut tänka mig att åka dit igen, det finns ju lite mer utbud i butikerna än hemma ;P

Idag ska jag träna, städa, tvätta, blablabla.. (Det dyker säker upp fler saker att göra). Nu ska jag hoppa i träningskläderna och masa mig iväg till träningen.


Kommentarer
Postat av: Justine

Sött blogg! ha det så bra kramis:)

2009-12-07 @ 13:10:58
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0