'fjärdedecember

Trötta katter och en trött matte! Jag gick upp halv åtta idag, men efter frukosten bestämde jag och N oss för att sitta hemma idag också för att läsa artiklarna till examensarbetet. Jag har redan läst dem hundra gånger så jag kräks snart på dem. Men N hade inte hunnit läsa dem än, så därför sitter jag här hemma nu. Men jag klagar inte, jag är supertrött och känner inte för att göra någonting idag. Synd bara att N inte kunde ha sagt till i går kväll, så hade jag kunnat sova lite till och varit mycket piggare. Jag skulle säkert somna om jag la mig i soffan, men det känns onödigt. Min dag ska spenderas framför dumburken (datorn). HEEEEEEELG!


Mina trötta älsklingar, Ruben ligger på vardagsrumsbordet och Mysan på soffryggen (eller vad kallar man det?). Haha, så söta så! ♥


Kommentarer
Postat av: Hjälp till att förändra!

Jag är i samarbete med ett företag WSPA som hjälper till att rädda gatuhundar och andra djur ifrån misshandel. Gör som jag och som andra gjort gå in på min blogg och läs vidare i senaste inlägget, sedan är det upp till dig..



(Jag tillger även en länkning för alla som hjälper till och stödjer WSPA, den länkningen kommer upp i min blogg när jag fått bekräftelse att du medverkar)

2009-12-04 @ 13:07:06
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: elin

haha! ja det skulle du säkert ;) får komma hit & titta in den ist! :D

2009-12-04 @ 13:32:10
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0