'fjortonde&femtondedecember

Det är en massa snö ute, så himla mysigt! Igår började det snöa lite och inatt snöade också. Nu under dagen har det snöat massor och det fortsätter! Jag ÄLSKAR att det snöar ute, det var inte en dag förtidigt! Jag förstår mig inte på folk som klagar, det är ju jätte mysigt och så blir det ljusare. Plus att det snart är jul och då SKA det vara vitt ute! HOPPAS bara att snön ligger kvar i några veckor/några månader nu. Ikväll ska jag på ett möte och för att prata om skidskolan vi ska ha i januari, den är beroende av att det finns snö. SNÖSNÖSNÖ! Haha, det blev mycket snö i den här inlägget. Bara för det bjuder jag på några snö-bilder från idag;


  
 
  

Kommentarer
Postat av: ida

härligt med snön :)

2009-12-15 @ 17:05:32
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0