Julhelgen!

Hejhej, lite dålig uppdatering här.. Men det har ju varit jul. Julafton firades först hemma hos M & T på morgonen, det är tradition. Senare firade vi hos mamma & pappa. Det blev en massa mat och godis på båda ställena. Precis som förra året var jag "tomte", jag tog på mig en tomteluva och delade ut paketen. Jag skrattar fortfarande åt ett rim min syster hade skrivit åt mig.. "God jul Linda, här får du någon stans att fästa din binda", jag höll på att dö och förstod såklart inte vad det var i (dum som jag är). Ni kan ju gissa vad det var..? Jag fick många fina julklappar och längtar redan till nästa jul ;) Haha. På juldagen firades morfar som fyllde år, sedan firades jul hos R's syster. Nästa år kan jag stanna hemma under det firandet, så kul var det inte.. I alla fall när jag och R aldrig får några julklappar. Jag är "vuxen" och ska väl ha vuxit ifrån det här med julklappar, men tycker ändå att det hör till att köpa något litet till sina barn! Det är tur att mina päron köper julklappar :) På annandagen fyllde min lilla pappa år, så det blev julmat för tredje dagen i rad och tårta för andra dagen i rad. Igår spenderades några timmar på TP, syster och jag trängdes med alla som var ute på jakt efter rean :P Jag hittade lite smått, handlade för lagom mycket. Idag är det dags för skola igen, en heldag väntar! :( Jag har ingen lust, men måste.. När jag kommer hem från skolan väntar sängen, jag är jättetrött som vanligt.



Kommentarer
Postat av: sanna

verkar som din jul/julhelg varit toppen! bara att ladda inför nyår nu :)

2009-12-28 @ 10:57:01
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: sanna

VECKANSBLOGG-TÄVLING IGÅNG! ANMÄL DIG GÄRNA! PUSS<3

2009-12-28 @ 11:16:49
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0