'sjunde&åttondedecember

Åhh, jag är världens tröttaste människa! Jag känner mig aldrig utvilad! Skolan tar kål på mig just nu, det är så mycket att göra att jag snart kräks. Snart är det jul och jag blir galen på alla julklappar som ska inhandlas. Okej, jag har inte många att köpa, men det är inte lätt endå. Köpte en julklapp idag, men måste lämna tillbaka den i morgon, har hittat en ännu bättre sak att köpa ;) Jag älskar när saker passar! I morgon kommer jag vara tröttare än tröttast, jag och N ska börja skriva en timme tidigare :/ Alltså kl. 8 istället för 9. Förra veckan började vi åtta men varannan vecka när mitt hjärta börjar sent vill jag sova en timme extra bredvid honom, men tyvärr finns det ju inga grupprum lediga vid nio :( Men men, imorgon ska jag vara glaaad ändå, ska försöka köpa lite julklappar och vara positiv. Nu; soffan och tv:n!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja, haha ;)

2009-12-11 @ 09:12:22
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0