'tjugoförsta & tjugoandradecember

J U L L O V - vad är det? Det existerar inte i min värld. Jag önskar att det gjorde det. Jag ska vara glad att jag kan unna mig lite ledigt nu vid jul (onsdag-söndag). Jag vet, ni som jobbar kanske inte heller har ledigt men skolan borde ju ha det. Tur att det är sista julen jag går i skolan på, sen är jag vuxen och jopparjoppar. På tal om att jobba, jag kunde fått jobba på juldagsnatten men tackade nej. Det känns som jag behöver lite ledighet, jag har trots allt ingen mer ledighet att se fram emot. Okej, semester kan väl tas när man jobbar, men det är lååångt fram i tiden!

Som sagt var, från och med i morgon är jag "ledig". Jag och N har pluggat hela dagen i går och idag för att kunna vara lediga. Jag ska nog fira min ledighet redan nu, genom att äta en clementin ;) Senare idag ska jag hem till mamma och pappa, det var ett tag sen. Hoppas det bjuds på god mat! :) Nu ska här packas och fixas, sen iväg till mitt barndoms hem (haha, det lät som jag var 40 år gammal). Byyyye!


Kommentarer
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-22 @ 23:42:48
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 17:10:26
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0