'tolfte&trettondedecember

Mysigt med lite snö ute :) Hoppas det kommer mer!
Igår var jag och familjen ute och åt julbord, det började jättebra, jag gick in i en marschall så det blev en massa stearin på mina vinterskor som är av mocka. JIPPIE! Julbordet var nästintill det sämsta jag någonsin ätit - så ni som bor i E-tuna, ät inte julbord på Flanör! Vi var dem enda som åt där igår och dem hade tagit dit ett band som spelade dansbandslåtar, det kanske var tio personer och personalen som lyssnade på dem. Stackars band säger jag bara! Pinsamt pinsamt. Nästa år hoppas jag att julbordet blir på Sundbyholms slott, som för några år sen, det var tusen gånger bättre men såklart dyrare. I natt när jag haft skorna i frysen iett ex antal timmar blev jag galen, sterarinet gick inte att bryta bort så det blev att spola varmt vatten på dem samtidigt som jag gnodde med mockaborsten. Sterarinet är nu borta - men det är en massa flottfläckar :( Jag ska lyda mammas råd och strycka på dem med hushållspapper emellan. Hoppas det fungerar!
Nu ska jag dammsuga (gör jag något annat?) och fixa med skorna. Trevlig Lucia-kväll! :)


Kommentarer
Postat av: wooltiti

svar: Ja,hehe...dom är gulliga. Dock inte jag som tagit korten. Glad Lucia (eller hur man nu säger,haha)

2009-12-13 @ 17:46:59
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Tienne

Psst! Jag har nya tävlingar i bloggen flera gånger per vecka, kika gärna in och tävla! http://www.finest.se/tienne



:)

2009-12-14 @ 12:17:32
URL: http://www.finest.se/Tienne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0