'tredjedecember

Ännu en dag närmare jul. Jag älskar att det fortfarande är minusgrader ute, hoppas snön kommer snart. Jag älskar att det är perfekt att ha dunjacka, mössa, vantar, halsduk och vinterskor på sig nu :) Jag älskar sommaren, men vintern är inte tokig den heller. Hoppas bara inte att det blir en sån där typisk slask-snö vinter!

Idag sitter jag hemma i pyjamasen och pluggar. Jag håller på att läsa en massa intressanta artiklar till examensarbetet, det är snart dags att börja skriva resultatet :) Det går framåt! Lite senare tänkte jag gå och träna och kanske simma, beroende på om jag får sällskap eller inte. Det ÄR tråkigt att simma själv! Nehej, nu väntar artiklarna på mig..


Såhär mycket snö vill jag ha NU! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0