1/2-09

Hejhejhallå! Inatt sov jag hemma hos systersöt. Jag hade inte träffat min syster sen hon kom hem från Thailand, eller jo, i fredags när vi hade skidskola. Men i fredags hann vi inte prata så mycket. Men igår var det perfekt att sova hos henne eftersom Daniel inte var hemma. Jag fick se en massa fina bilder från Thailand, men jag tyckte inte att det såg varmt ut :P Jag är väl knäpp.. Systersöt var oförskämt brun, hon var jättebrun när hon hade svarta kläder på sig. Det är orättvist! Men jag blev ändå glad, jag fick ju en väska som jag ville ha och Robin fick en t-shirt :)

Idag har vi haft skidskola och jag har jättejättejätte ont i min vänstra skinka. Jag ramlade på isen i backen. Det var mindre kul eftersom våran snowboardelev tittade när jag åkte. Haha, men det är sånt jag bjuder på. Jag hade önskat att backen var lite bra som i fredags men den var inte ens i närheten. Nästa helg beställer jag en nypistad och isfri backe, TACK! ;)

Nu har jag världens gosigaste katt bakom mig, mattes älskling Ruben! ♥ Haha, fast han är ganska äcklig, han tvättar sig mellan benen. Men jag älskar honom ändå och Mysan också såklart! :) Nehej, nu ska jag äta lite mat och sen plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0