2/2-09

God morgon! Jag vaknade nyss.. Jag har länge tänkt att jag ska ringa operationssköterskan på sjukhuset, men jag har aldrig hunnit det pga deras tidiga öppettider. Men nu är det gjort, eller ja jag har ju ringt och lämnat mitt nummer så dem ringer upp om en halvtimme. Jag är nervös, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men det brukar lösa sig till sist! :) Senare idag har jag praktik, slutar sent ikväll. Jag funderar på om det verkligen går att cykla, jag är livrädd för att ramla. Men att gå hem själv i mörkret!? Nejtack! Jag får se hur jag gör, därför hoppar jag över träningen idag för att det blir för stressigt. Jag ska även försöka sova någon timme till när sköterskan har ringt upp mig. Om jag inte får sova mer så kommer jag att bli trött som tusan ikväll och det vill jag inte.

Nehej, klockan går sakta bara för att jag väntar.. Jag får väl fortsätta med det ett tag till, ingen idé att lägga sig i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0