Arg som ett bi

Jag är tydligen barnslig, tack för den! Jag orkar inte bry mig om det för jag vet att jag inte alls är barnslig. Jag är fasen mycket vuxnare än den som sagt/skrivit det! Nu glömmer jag det och tänker på annat. Jag måste försöka tänka på skolan idag, jag försökte igår men jag fick inte sitta i lugn och ro. IDIOTER! Jag blir alltid lika glad när jag sagt 1000 gånger att jag ska plugga, men ändå är det alltid någon/några som ska sitta och störa mig. De som stör, de har glömt bort hur det var att gå i skolan, om de ens gjorde sina läxor. Tveksamt! Jaja, nog om det nu. Idag är det en ny dag och jag ska samla så mycket positiv energi så jag orkar sitta och plugga i flera timmar utan avbrott! Puss&hej,leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0