Jagblirgalen

Nu har jag pratat med operationssköterskan. Hon skulle skriva upp att jag kunde opereras tidigast den 1/6. Dem hade såklart inte operationsschema klart så långt, bara till påsk. Jag får väl ringa efter påsk och höra med dem om jag fått något datum.

Usch, jag är jätte stressad just nu. Helt utan anledning! Eller ja, jag vet fortfarande inte om jag ska cykla eller gå sen idag. Jag vet inte om jag ska laga mat som jag kan ha till matlåda i morgon. Har matlåda tills idag.. Har även en till i frysen, den får väl duga. Tur att det inte är samma mat i båda lådorna! Jag håller på att tvätta just nu och känner att jag vill hinna tvätta en maskin till innan jag sticker iväg. Jag skulle även behöva gå till containern och slänga en massa papper, plast, plåt, glas och batterier. Miljövänliga Linda, det är jag det! :) Men jag behöver hjälp av sömntutan, det är förmycket att bära själv. Jag får väl hoppa på honom nu så han vaknar. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har praktik på nålmakaren, den ligger bakom nya brandstationen :)

2009-02-03 @ 12:39:35
URL: http://jagkallasjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

Ska vi börja prenumerera på varandras bloggar? Kul att ha lite flera :P

Kram

2009-02-03 @ 13:13:30
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0