Onsdag/torsdag

God morgon! Igår hade jag praktik, vi hade både reflektionssamtal med en lärare och halvtidsbedömning. Det gick bra :) När jag kom hem åt vi middag och jag höll på att somna efteråt som vanligt. Jag tittade lite på tv och sen satte jag mig och pluggade. Lite senare tittade jag på film, bl.a. Yes-man. Fast jag hann inte titta klart på filmen, utan jag pausade den och somnade på Robins sida av sängen ;) Inatt när han skulle lägga sig i sängen så märkte han att jag låg på hans plats, så jag fick flytta på mig. I morse vaknade jag sju, det kändes inte som att jag kunde sova mer. Trots det är jag trött! Så nu på morgonen har jag fixat med tvätten och gosat med mina kissar. Om en stund ska jag gå iväg och träna, efter det ska jag plugga, plugga & plugga! *suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0