Självförtroende

Från att ha haft hyfsat bra självförtroende i morse, till att ha skitdåligt självförtroende vid lunch, till att ha jättebra självförtroende på eftermiddagen. Kan det svänga mer än så? Jag är i alla fall glad att självförtroendet är på topp! Jag önskar bara att min motivation och var där.. I morgon ska jag sätta igång med att skriva mina tentor, först och främst den som ska in nästa fredag. Innan tentapluggandet drar igång i morgon så ska jag lämna blod. Och kanske går jag förbi frissan och bokar tid. Och kanske går jag förbi affären och handlar upp min 50 kr kupong som går ut på lördag. Och kanske går jag till sjukan, eller tar bussen :P

Jag vet.. Jag är en kanske - människa idag. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0