Sjuk?

Jag känner mig lite hängig, har ont i halsen och bihålorna. Jag får inte bli sjuk nu! Nu ska plugga lite, sen ta en ipren och sova en stund och förhoppningsvis vakna upp och må bra! Jag håller tummarna för att det går över! Jag hade ont i halsen i början av veckan, fast det var bara i en dag så det kanske går över den här gången också, hoppashoppashoppas!

Jaghatarattblisjuk,jagharintetidjustnu!




Uppdatering (17:22):


Efter lite mat och en hel del plugg känner jag mig piggare. Nu har jag bara sån ångest över att jag pluggat förlite trots att jag är klar med det jag skulle göra idag. Jag får alltid ångest när jag pluggat mycket, jag vet inte varför, det är skitjobbigt! Jag har till och med börjat på tentan som ska in den 6:e mars och så har jag börjat skriva till nästa seminarium. Nästa helg kommer jag att sitta och plugga som en galning igen, jag kommer i alla fall inte sitta rastlös utan att ha någnting att göra. Det är både bra och dåligt. Det känns som att jag inte har något liv, det enda jag gör är att äta, jobba, plugga, träna, sova och umgås med R de få timmarna jag vilar upp mig.

Jaglängtarsåmycketeftersommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0