Släkten är värst!

Världen är allt bra liten. Mamma, pappa, jag och R var hemma hos svärfar och hans fru idag (R & jag var där igår också). Min svärfar fyllde 60år igår och hade öppet hus idag. Svärfars frus dotter, hennes kille och hans mamma kom dit när vi satt och fikade. Pappa tyckte att han kände igen mamman och sonen. Pappa träffar mycket folk när han jobbar så det är inte konstigt om han känner igen halva stan. När mamman kommer in i vardagsrummet så utbrister hon "men hej ... (pappas namn)". Pappa berättade att mammans man (som gått bort) jobbade med min farbror för länge sen. Pappa berättade även om en gunga som jag och syster fick när vi var små, den var sonens gamla. Jag blir alltid lika förvånad när världen är så liten! Tänka sig att vi nästan är släkt.. Ja, om svärfars frus dotter och hennes kille gifter sig och R och jag gifter oss. Min släkt blir bara stärre och större och allt fler bekanta kommer in i den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0