Slut på helgen

Jaha, då är det en vecka kvar till nästa helg. En hel arbetsvecka! Jag har praktik måndag, tisdag, onsdag och lördag. På fredag har jag tenta, så jag vet vad jag har att göra. Hoppas bara att jag känner för att plugga i veckan, det brukar vara lite si och så med det.

Den här helgen har jag hunnit med en massa. I fredags tränade jag, städade, pluggade och var snowboard ledare. I lördags var jag snowboard ledare, firade systersöt och tittade på film. I dag var jag ledare för sista gången för i år, tittade på en film och ska snart titta på en till. Har precis ätit mat, så jag är mätt och belåten! Jag önskar att jag hunnit med ännu mer den här helgen, men man får inte alltid som man vill.. Nästa helg är det ju alla hjärtans dag, då firar jag och älsklingen fem år tillsammans och tre år som förlovade! :) Så på lördag blir det god mat och gott att dricka ;)

Nehej, nu ska jag titta på film och mysa med min älskling ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0