Sömntuta

I tisdags fyllde min söta syster år, på kvällen åt vi mat på Thai med mamma, pappa, syster och Daniel. Det var riktigt gott! :) I går hade jag praktik och det gick ganska bra, trots att det blev lite rörigt på eftermiddagen. När jag kom hem tog jag på mig träningskläderna och gick ner till badhuset. Efter träningen blev det mat och film. Men jag somnade i slutet av filmen. Sen la jag mig i sängen och tittade på Efterlyst och sen slocknade jag igen. Så från 22-10 sov jag, det är nästan rekord :P Jag är fortfarande trött, men det är nog för att jag sov för mycket. Idag har jag också praktik, fast jag börjar inte förrens om tre timmar. Sen är det helg :D

Nu ska jag försöka plugga lite.. Sen lunch och praktik! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0