Städning, någon?

Jag blir galen. Jag håller på att tvätta för fullt och har nyss dammsugit. Det ser fortfarande ut som en svinstia och jag vet inte vad jag ska göra.. En sak vet jag att jag ska göra, för att få mer utrymme, jag ska kasta en massa stora kartonger som är kvar sen vi köpte tv-bänk och guitarr hero. Och så måste jag gå ner i källaren med julpynt-kartongerna som fortfarande står i vardagsrummet. Men det kommer ändå att se rörigt ut.. Jag måste hitta på något, men vad? Jag kan ju alltid börja i köksskåpen. Jag har en massa skit porslin som bara står och dammar igen. En massamassamassa saker som står i skåpen utan att göra någon nytta, dem får åka ut! Hmm. Det kanske inte blir så rörigt efter städningen i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0