1/1-09

Gott Nytt År! Igår var jag och älsklingen hemma och åt god mat och tittade på tv. Jag tittade på flera filmer på Tv4film, de visade bara svenska filmer igår :) Så jag tittade bl.a. på Bröderna Lejonhjärta, Göta Kanal 2, Se upp får dårarna, Yrrol och Jag är gravid. Jag var så trött efter tolvslaget så jag somnade.. Okej, klockan hann väl bli ett innan jag la mig i sängen.

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Alla affärer har ju stängt (inte mataffärerna då), jag skulle kunna tänka mig att gå ut i det fina vädret och gå en promenad. Men då får jag nog gå själv eftersom älsklingen inte vill :/ Nu ska jag försöka komma på något att göra..

Puss&kram, gummibanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0