11/1-09

Detta har jag hunnit med idag;
* Tränat 30 min crosstrainer på Nautilus
* Grattulerat mormor (eller romrom som farmor säger), min lilla mormor fyllde år idag :)
* Varit på Biltema
* Varit på MediaMarkt
* Varit på Ikea
* Hälsat på farmor (romraf som hon säger) hihi :)
* Monterat tv-bänken som vi köpte på Ikea
* Tittat på film på 4:an
* Packat väskan inför morgondagen (både skolväskan och träningsväskan)

Imorgon ska jag;
* Ha introduktion i skolan inför vfu:n
* Träna

Och nu ska jag sova! God natt! :)

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

idag körde det ihop sig med tider, men på onsdag ska jag träna igen! :)

2009-01-12 @ 17:41:19
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0