14/1-09

Åh, jag är jättetrött! Men jag ska ändå försöka simma lite. Om jag inte gör det så blir det aldrig av. Nu har jag varit på AVA i två dagar och det verkar vara en väldigt bra avdelning :) Många patienter som kommer och går, vissa ligger där längre och andra stannar bara över natten.

Nehej, simma var det. Har inte tid att skriva mer.

Upd.

Det blev ingen simning, jag orkade inte. Vi gick hem till Robins syster istället och grattulerade henne på födelsedagen :) Jag känner tre personer som fyller år idag, Robins syster och mina tvillingkusiner :) GRATTIS TILL ALLA TRE! Som tur var fick vi skjuts hem av Robins pappa efter besöket hos hans syster. Just nu är jag så himla trött så jag skulle kunna somna. Om jag lägger mig ner i soffan (som jag tänkte göra) finns risken att jag somnar.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0