17/1-09

Halloj! Idag mår jag lite bättre. Jag vaknade klockan nio, vid tiotiden gick jag iväg till badhuset. Jag tränade styrka, men tyckte inte att det var så jobbigt som jag hoppades på, så jag cyklade en halvtimme efter. I morgon ska jag simma, simma & simma! Jag vet att jag inte orkar simma så mycket, men jag ska göra mitt bästa. På måndag blir det styrka igen. Det blir även styrka på onsdag. Jag kommer att ha fullt upp i veckan som kommer så jag kommer inte hinna träna så mycket som jag vill! :( Men vad gör man? Jag hinner antagligen träna på fredag också, tror inte att jag jobbar då.

Nu ikväll ska jag titta på film, två filmer på trean. Jag behöver även plugga lite mer (har redan setat med skiten en stund idag), men jag orkar inte mer. I morgon blir det en tränings och pluggdag!

SÖÖÖT, jag saknar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: SANNA

ha en bra kväll:D

2009-01-17 @ 20:38:13
URL: http://sanna15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0