...

Allt går åt h*vete! Jag försöker att komma på andra tankar men det är inte lätt.. Med tanke på att nästan 99% av dem jag jobbar med "bantar" och pratar om det så går jag runt och irriterar mig på mig själv hela dagen. Jag försöker inte att tänka så mycket på bantning och mat.. Jag är ju en sån människa som inte alls tycker om min kropp, jag skulle ju inte direkt gråta om jag gick ner några kilon, jag tänker alltid att jag ska sluta äta onyttigheter och träna varje dag.. Men det bryter jag lika ofta som jag byter underkläder. Nej men, jag kan aldrig hålla mina löften, löften som jag gett mig själv. Jag känner mig så oerhört stressad jämt och ständigt när jag hör någon annan säger nåt om bantning, träning, m.m. Jag är arg på mig själv som aldrig klarar av att få den kropp jag vill ha! Jag bara går runt och blir fetare och fetare. En dag vaknar jag upp och funderar på vem det är som står framför mig i spegeln. Jag blir bara deprimerad av alla jävla speglar och skit.. Jag känner mig som en smal person inuti, men spegeln visar något helt annat.



Jag var tvungen att skriva av mig.. Jag mår piss på insidan just nu.. Inte blir det bättre av allt prat heller.. Jag vill bara tänka på något annat! I morgon ska jag F*N träna så att fläsket brinner! Jag ska träna styrka och sen träna på crosstrainer eller motionscykel. På söndag ska jag simma så jag är helt slut, dvs tills jag nästan sjunker av utmattning. En POSITIV grej är ju i alla fall att jag cyklar till och från praktiken! BRA Linda!


 Praktiken:
 
Den här veckan har jag tränat på venprover, tagit blodsocker, varit med på en pleuratappning. Jag hoppas på att få göra/vara med på fler spännande saker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0