19/1-09

Idag är jag trött.. Det började med att jag somnade sent igår kväll, var trött i morse och stressade upp mig sjäv på praktiken. Det blev inte bättre av att träna, men träningen var nödvändig eftersom jag bara skjuter på den om jag inte tvingar mig själv dit. Under träningen höll jag på att bli galen på en tjej, hon störde mig på alla tänkbara sätt! Jag tänker aldrig mer träna vid fem-taget. Hellre går jag dit vid fyra,  direkt efter praktiken. På vägen hem från träningen gick jag till ICA för att möta älsklingen. Tro det eller ej, det är en kille med mörka kläder som går precis bakom mig, jag som inbillar mig grejer fick lite panik eftersom det inte var någon i närheten. Och vad hände? Jag trampade snett! Jäkla gubbjävel att gå precis bakom mig! Nästa gång ska jag bara stanna och stå helt stilla, om jag hade gjort det idag så hade han gått in i mig. Det är jag mot de svartklädda, glasögonbärande männen :P (Ops, jag glömde mössbärande också!) Haha.

Nehej, nog med skitsnack. Jag måste göra lite nytta innan det blir försent. I morgon har jag BMS-utbildning, alltså ingen praktik :) Skönt att få lite sovmorgon!

En stjärna till mig idag - jag tog mitt första venprov ENSAM idag ;) Plus att jag blandade en massa antibiotikadropp (inte för att det var speciellt svårt, men endå)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0