24/1-09

Hejhej! Nu var det ett tag sen jag skrev här. Jag hade vfu i måndags, onsdags och torsdags. I tisdags hade vi BMS-utbildning i skolan. Igår hade jag ingen vfu, men dagen var endå fullplanerad! Förts på morgonen gick jag och tränade. Efter träningen gick jag hem och hämtade Ruben, sen gick vi till veterinären. Ruben fick sin andra vaccination. Efter veterinären gick vi hem och åt mat och tog det lite lugnt. Klockan fem var det dags att åka iväg till Vilsta för att ha skid- och snowboardskola. Det var inte alls många barn, dem som tackade nej får skylla sig själva för de som är med nu kommer att bli små proffs! ;P Haha. Särskillt min och Peters snowboardkille, två ledare på en elev. Kan det bli bättre? Han behöver iaf inte vänta på någon annan än oss ledare. Snacka om att få chansen att lära sig mycket! Som tur var gjorde inte min fot ont när jag åkte, men det kändes att jag inte åkt på mer än ett år. Jag är ju inget proffs, men jag åker väl hyffsat bra, fast självklart är jag lite ringrostig ;P

Idag bär det av mot Vilsta igen. I morgon också. Nu hoppas jag verkligen att snön ligger kvar i backen så vi hinner genomföra alla tre helgerna. Nehej, nu kurrar magen.. Bäst att ta något att äta!

Kommentarer
Postat av: Josephine

hallo...ja er elev kommer ju knäcka ju,det gick vädligt bra för alla våra elever idag det var kul...hoppas det inte regnar imorn..ses då kram kram

2009-01-24 @ 22:55:57
URL: http://andreajosephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0