4/1-09

Hejhej! Idag vaknade jag vid 10, det  var lätt att gå upp eftersom solen sken :) Innan jag åt frukost plockade jag bort alla julsaker. Så nu är det lite tomt. Det är bara köksgardinerna kvar nu, men jag måste köpa nya gardiner innan jag tar ner de juliga. Jag har verkligen tröttnat på dem jag haft i köket sen vi flyttade in i lägenheten.

Just nu väntar jag på att maten ska blir klar; kycklingfilé´, hemmagjorda potatisklyftor och bearnaisesås! MUMS! I morgon ska jag och mammis storhandla, så nästa vecka ska jag testa nya, lite nyttigare recept! :) Det är verkligen massor att handla. Tur att jag har min mammis som ställer upp, annars skulle det bli svårt att storhandla!

Just ja, jag måste berätta. Igår var vi hos svärfar och åt mat, ganska gott. Jag blev så irriterad på flera av "familjemedlemmarna" så jag slutade prata med dem. Varför ska jag lyssna på vad dem säger när dem inte lyssnar på mig!? Jag tyckte att vi blev så orättvist behandlade så jag ville bara därifrån. Jag tänker strejka nästa år! Jag skulle haft mycket roligare om jag hade varit hemma! Jävla orättvisa ... j*vel!

Nu ska jag titta till mina potatisklyftor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0