5/1-09

Ajaj, jag har ont i magen! Jag är jättestressad, nästa vecka börjar praktiken och om två veckor börjar skidskolan.. Jag kommer att vara helt sönderstressad under några veckor. Jag är nästan helt säker på att jag kommer att jobba de dagar skidskolan är, dvs tio gånger fördelat på tre veckor. Jag har ingen lust att ändra på mitt schema när jag fått det. Jag vill bara lägga mig mitt på vägen och vänta på att någon kör över mig! INGEN lyssnar på mig, jag KAN INTE vara snowboardledare, jag har sagt det enda sen vi började planera för skidskolan. Jag har ju min "trasiga" fot som inte klarar av att springa upp och ner för vilstabacken. Jag kommer att grina mig till sömns efter varje lektion pga smärta! Jag kan för tusan inte ens åka snowboard med min fot, hur ska jag då kunna lära ut!? Dessutom vet jag INTE hur man lär ut, jag har glömt bort! Det var mer än fem år sen jag gick en snowboardkurs. Förra året försökte jag åka snowboard och vad hände??? Joo, jag började nästan grina, jag kunde inte svänga en enda gång utan att foten "skrek" av smärta. Nu, ett år senare är foten värre, den gör ondare än förra året. Jag vill inte ens försöka stå på snowboarden för jag vet hur jäkla ont jag kommer att ha efteråt! :'( JAG HATAR HATAR HATAR ATT BLI TVINGAD! Nästa åt ska jag FAAAAN inte göra någonting! Då har jag dessutom opererat min fot och vill inte göra illa mig mer!

Jag hjärta skidor! (INTE snowboard!)


Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, jag har så himla ont i magen så jag skulle kunna lägga mig ner och skrika! Varför kan inte alla respektera att jag inte vill? Aja, det hade ju varit värre om jag var gymnastiktränare också, som förut..


Nu ska jag deppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0