6/1-09

Sista sovmorgonen på ett tag. Jag vet inte hur jag ska lyckas komma upp halv åtta i morgon. Klockan nio har jag "muntlig" redovisning i grupp. Jag har läst igenom det vi skrivit och det känns inte som att det är något svårt. Fast jag avskyr ändå att redovisa saker muntligt.

Idag ska vi på middag hos min mamma & pappa :) Vi får väl se vad vi får för gott att äta där. Jag vet iaf att vi ska äta upp tacosresterna från gårdagen till lunch. I helgen gjorde jag en planering för veckans måltider, vad vi skulle äta till lunch och middag, men redan igår så gick planerinen i bitar. Men det gör inget, jag har ju några olika maträtter att välja mellan när jag ska laga mat. Och alla ingridienser köpte jag igår så jag behöver inte gå till affären igen :)

Nu ska jag spela ett spel som älsklingen fixade åt mig igår, jag blev helt fast! Haha :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vilka söta katter! :)

2009-01-07 @ 10:27:52
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Vilken fin blogg du har. Och så söta missar.

ha det gott

2009-01-07 @ 14:41:23
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0