7/1-09

Så.. Nu har jag varit i skolan och haft muntlig redovisning. Vi var två stycken från diabetes-gruppen så vi tog varannan fråga :) Vi fick även veta om vi skulle komplettera något i arbetet eller om vi fått godkänt. Vi blev såklart tvungna att komplettera, vi behöver inte skriva om hela arbetet utan bara skriva dit det som saknades. Så i nästan två timmar har jag setat och skrivit om "min" fråga. Så nu j*vlar om det inte är rätt!

Något annat än skola och komplettering har jag inte hunnit med idag, eller jag hann äta lunch emellan. Jag tänkte tillbringa kvällen med att slappa framför datorn och tv:n :P Nu har jag gjort mitt. Och schemat för praktiken har jag fått. Jag har inget att göra i skolan förrens nästa vecka. Det känns skönt, nästan som en långhelg. I morgon ska jag träna på Nautilus halv tio på morgonen, klockan ett ska jag till infektionsmottagningen och ta andra vaccinationen mot Hepatit A & B. Fullbokad dag nästan :) Resten av veckan kommer antagligen spenderas på Nautilus. Jag är peppad! :)

Nu skriker spelet på mig (eller det är jag som skriker efter det)! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0