8/1-09

Trött, tröttare & tröttast! Jag är ganska slut efter provträningen. Det gick bra. Jag ska nog börja träna där i helgen. Efter träningen åt jag lunch. Sen iväg till sjukhuset. Efter en diskussion med läkaren & sköterskan fick jag min Twinrix vaccination. Ska dit om sex månader för en tredje spruta. Jag fick sprutan i högra armen idag vilket inte var skönt. Sköterskan anklagade mig för att ha bokat en läkartid. Jag tänkte be henne dra åt helvete, men förklarade att jag visst hade bokat en tid på internet vilket hon inte trodde på. Cp kärring. Ajaj, min stackars arm! Lite trevlig kan man väl vara, jag fick dessutom vänta tio minuter innan jag fick komma in. Bussen hem ska vi inte tala om. Hade jag inte haft så jäkla ont i foten (under hälen + ledbandet) så hade jag gått.

Nu ska jag äta. Fylld paprika & fullkornsris. Mums.

(Ursäkta att jag skrivit så korta meningar med punkt efter hela tiden, men jag är tröttare än tröttast)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0