9/1-09

Idag har jag lite träningsvärk, det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag tränade igår. Och på tal om träningen.. Jag hade tänkt att köpa ett fyra månaderskort, men nu tror jag att jag ska köpa ett årskort. Instruktören sa att man kunde träna där med gips om man ville, men jag kan tänka mig att det inte är någon höjdare. Men efter någon vecka när jag får "pjäxan" så kan jag träna överkroppen iaf :) Sen måste det ju vara bra rehabilitering att simma, eftersom motionssim ingår så skulle det vara perfekt! Fast jag vet ju inte om jag kommer att få operera foten innan sommaren, nästa vecka ska jag ringa till sjukhuset och fråga om dem bokat in mig. Nu är det dags för frukost, sen en vända ner på stan!

I morgon ska jag ligga i en resväska, eller hur söt!? ;)

Kommentarer
Postat av: sis

hiih, ja :)

2009-01-09 @ 16:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0