Äntligen helg! :)

God morgon! Idag ska jag gå till gymmet och bränna fett ;P hihi. Jag har ingen vfu idag, så därför fick jag sovmorgon :) Nu har jag varit på AVA i tre veckor, bara fem veckor kvar nu.. Sen IVA. Dagarna går superfort, i alla fall när vi har en "bra" handledare som verkligen bryr sig om oss studenter. Visst är bättre än andra. Jag känner att jag verkligen trivs där, och att sjuksköterskeyrket passar mig :) Det är bara för mig att kämpa järnet under de närmsta 1½ åren. Sen är jag klar :)

Nehej, nu ska jag väl klä på mig träningskläder och äta frukost, sen gå till gymmet! Hoppas det inte är så mycket folk där, det spelar ingen roll om jag är där när dem öppnar, det är en massa folk där endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0