Chockladbollskaka

MUMS! Jag bakade en chockladbollskaka för någon timme sen och nu har jag smakat på den. Jag älskar chockladbollar, så den här kakan satt inte fel! Jag tog visst en stooor bit, men det får jag träna bort i morgon :P Haha. I morse satt jag på motionscykeln i en timme, brände nästan 400 kcal. Jag blev svettig som tusan men det var skönt! Den kommande veckan ska jag dra ner på onyttigheterna och verkligen försöka bli av med några gram fett på kroppen. Jag har köpt Nutrilett pulver (?) som jag tänkte dricka istället för middag. Måndag, onsdag och torsdag jobbar jag dag och vill inte hålla på med det där pulvret där, så det blir riktig, nyttig mat. Fredag, lördag och söndag dricker jag nog bara Nutrilett. Jag vet inte om det fungerar bra, en måltid var iaf inte så många kcal. Jag testar! I morgon blir det styrketräning och konditionsträning efter. Svettigt, svettigt!

Nu ska jag lägga mig i soffan.. Jag skulle behöva plugga mer, men jag orkar inte. Senare ikväll ska jag och älsklingen titta på film :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Kolla gärna min fotoblogg.

2009-01-19 @ 11:56:45
URL: http://aenleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0