Grannar, älskade grannar

Åh, jag håller på att bli tokig. Igår kväll stod en kille utanför grannens dörr och skrek en massa, det hördes att han var på lyset. Efter en halvtimme tröttnade han och åkte ner med hissen, sen blev det tyst. Just nu spelar någon annan granne hög musik. Jag hör musiken trots att jag har tv:n på och tvättmaskinen är igång. Trots att hyresvärden meddelat oss hyresgäster ett x-antal gånger om att vi "inte får vara störande under dygnets alla timmar" så verkar inte alla kunna respektera detta! Jag kan nästan slå vad om att det är samma idioter som spelade hööög musik på juldagen och på nyår också. Jag förstår inte det roliga med att spela så hög musik. Och vad kan jag göra mer än att bli irriterad? Inget. Absolut inget. Efter tolv kan man ringa till Securitas. Innan tolv är det ingen idé´. Jag får väl helt enkelt stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0