Idiot!

Det är en dag som denna som jag bara skulle vilja ligga under täcket. Jag har jätteont i benen, antagligen träningsvärk. Jag är även jättetrött, det kan bero på att jag var på sjukan till 22 igår kväll och att jag började sju i morse. Inte nog med att ha jobbat arslet av sig på sjukhuset.. Min sötaste söööt var med om en bilolycka idag :( Så även hon har varit/är på dårhuset. Jävla idiotj*vel som körde in i dem! Som tur var skadade dem sig inte! Folk som inte kan köra bil ska fasen inte ha körkort!

Min fundering idag.. :
Varför åker man till akuten när man har vinterkräksjukan!?!? Nötter.




Okej, jag tar tillbaka det där om idioten som körde bil.. Han kunde inte rå för det som hände, enligt mig. Men frågan är väl om han ska ha körkortet och bilen kvar efter detta!?  Läs mer HÄR.


Bild: ekuriren.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0