Schema

Nu har jag fått mitt schema för de första sju veckorna av praktiken. Som tur är ska jag inte jobba fredag, lördag och söndag de veckor vi kommer att ha skidskola. Så nu behöver jag inte ha ont i magen för det! Jag har läst igenom studiehandledningen för praktiken och jag har fått lite halvpanik för alla tentor. Fast dem är utspridda så det borde inte bli allt för stressigt! Första tentan är en salstenta som vi har om fem veckor. Jag har redan börjat plugga inför den och ska fortsätta med det nu. *Jippie* Fast, det är lika bra att börja nu så börjar jag i alla fall i tid! :)




Min soff-kisse! ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken söt katt du har!

2009-01-08 @ 15:47:09
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0