Storhandlat

Fyfasen! Jag är helt slut. Jag och mamma var och storhandlade nyss. Mycket folk och nästan inga varor, så dåligt har det aldrig varit. Det betyder att jag får gå till lilla ica och handla det som inte fanns och det jag inte kom åt pga folk. Nu ska här lagas tacos, jag är jätteroad. Jag orkar inte göra någonting så det får bli Robin som lagar maten. Men just nu sitter han och spelar wow och verkar inte kunna sluta spela, hans kära vänner tillåter honom inte att sluta. Inte vill dem få en utskällning av mig heller, men vafan då får dem väl låta honom laga mat. Om han inte slutar om 5 minuter så ska jag skrika på hans kompisar. Någon måtta får det vara!



Yeeey, han lyckades sluta! Han var tvungen att be någon annan att hoppa in istället för honom. Jag har inga kommentarer om Robins så kallade vänner, eller jo, SPELNÖRDAR!

Kommentarer
Postat av: MISSBUMBLEBEE

God Kväll!



Just nu pågår två omröstningar på min blogg. Skulle vara jättekul om du ville vara med och lägga din röst;)



Sov gott!

//Missbumblebee

2009-01-06 @ 01:57:31
URL: http://missbumblebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0