Träning i helgen

I morgon (lördag): Simning STYRKSTRÄNING
I övermorgon (söndag): Styrketräning KONDITION

Så i morgon ska jag köpa årskort på Nautilus, det blir nog bäst så :) Det ska verkligen bli skönt att simma, det var nästan hundra år sen sist, eller i alla fall fyra-fem år sen sist i badhuset. Hoppas bara att min jäkla nacke är bättre i morgon, eller så blir den bättre av simningen. Nästa vecka ska jag boka en tid hos kiropraktorn (jag tror att jag fått nackspärr igen för tusende gången).  Det är ju inte bara nacken som krånglar. Jag har haft ont under hälen i nästan en vecka nu, jag håller verkligen på att bli galen! Men som sagt.. Jag hoppas att mina krämpor försvinner av simningen, jag kan ju alltid hoppas! Till sist får jag inte glömma min gamla fot, den jag har haft ont i över två år. Den gör ont hela tiden så den räknas snart inte med i mina krämpor.

Om en liten, liten stund blir det mat, kycklinggratäng. Ännu ett nytt recept som jag testar :) Det luktar jättegott här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0