090629

Suck, nu har älsklingen smittat mig med ont i halsen :( Jag visste väl att jag också skulle bli förkyld, men än så länge har jag bara ont i halsen. Det är jobbigt, men hellre ont i halsen är snorig och hostig. Tacka vet jag Mucoangin!
Igår tog jag mitt andra dopp för året (första doppet var hos mammas grannar, i deras badpool). Det var inte alls så kallt som jag trodde, men det var det äckligaste vattnet jag badat i på länge. Jag doppade mig snabbt och låg sen och solade.
Idag ska vi cykla till älsklingens pappa, jag hoppas att vi orkar med det med tanke på förkylningen. Men vi ska grilla där så nog orkar jag cykla ;) Förutom att vi ska dit vet jag inte alls vad vi ska hitta på (det här är min lediga dag, har jobbat i helgen). Den här dagen kommer väl att gå lika fort som alla andra lediga dagar.. Suck.




Gosbebisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0