14/3

Ganska bra att fylla år en gång om året.. Idag firade jag min födelsedag, två dagar förtidigt. Jag fick en massa fina saker och jag är väldigt tacksam :) Jag fick bl.a. kläder, fotbad, presentkort, album med roliga bilder, blommor, pengar, tekanna. I morgon kommer svärfar & A-M hit och firar mig. På måndag, då jag fyller på riktigt, ska jag fira mig ännu en gång. Då ska jag och familjen ut och äta på någon trevligt ställe, men vilket vet jag inte än..




En av presenterna som jag testade idag! :)

Kommentarer
Postat av: sis

funkade den bra? :)

2009-03-15 @ 00:02:42
Postat av: Linda

Svar till sis:

Japp, den fungerade superbra! :D

2009-03-15 @ 00:12:34
URL: http://spjatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0