16/3

Idag gick jag och älsklingen upp vid 10, det var skönt att få sova ut! Jag pysslade lite här hemma och ringde ett viktigt samtal och sen gick vi ner på stan. Jag köpte en jeanskjol på H&M, jag fick pengar av svärmor i födelsedagspresent så jag köpte kjolen för dem. Vi köpte en ny trådlös telefon också, men den fungerar inte bättre än den gamla :/ Det är så att våran telefon krånglat ett bra tag, vi kan ringa från den men inte svara. Så jag tänkte att det var något fel på den. Men det kanske är fel på telefoniboxen eftersom den nya telefonen inte heller fungerar, nu kan vi varken ringa eller svara.. Jag blir snart galen, det är inte så kul att lägga ut pengar på en ny telefon när inte den heller fungerar. Jag tror att det är Tele2's fel att det krånglar, telefoniboxen är så plastig så det förvånar mig inte om den är trasig. Det konstiga är att internet fungerar. Vi ska köpa en ny sladd som går mellan telefonen och dosan, den som följde med telefonen passade inte. Så om det inte fungerar i morgon så ska Tele2 få veta att dem lever! Haha, det är inte ens jag som ska ringa så dem klarar sig nog från att bli utskällda. 

Ikväll ska vi ut och äta med mamma, pappa och syster. Det ska bli väldigt gott! :) Det är ju min födelsedag, så jag får bestämma vart vi ska äta. Men innan vi äter ska jag försöka få ordning på telefonen.



Såhär ser den nya telefonen ut i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0