2/3

God morgon! Jag vaknade för några timmar sen, dum som jag är försökte jag somna om och misslyckades med det (som vanligt). Jag låg i alla fall kvar i sängen en stund och njöt av att inte behöva gå upp. Nu har jag ätit frukost och väntar på att älsklingen ska vakna. Jag är superuttråkad och har massor att göra. Innan jag kan få något gjort måste jag köpa en ny svart färgpatron till skrivaren. Jag är nästan klar med min tenta som ska in på fredag, om det inte hade varit för skrivaren så hade jag varit klar nu! Jag måste skriva ut lite papper och läsa igenom dem innan jag skriver sista "frågan". Jag klarar inte av att läsa direkt från datorn, utan jag måste ha papper att stryka under saker på. Så jag räknar med att tentan blir klar i morgon så jag kan skicka iväg den. Sen är det bara att förbereda sig inför nästa seminarium som är om två veckor. Efter det är det bara en stooor tenta (tre kurser i en) som ska skrivas, fast den ska inte in förrens i maj tror jag. Nej, nu orkar jag inte tänka mer på alla tentor just nu. Jag måste ta en sak i taget så jag orkar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0