25/3

Effektiva Linda, det borde jag kallas! :P
Jag startade dagen med två timmars plugg innan det var dags att gå till skolan. Vi hade en nästan två timmars lång föreläsning om "kritisk granskning". Efter föreläsningen åt jag och min skrivkamrat lunch och pluggade inför nästa veckas seminarium. Efter några timmars plugg gick jag iväg till Nautilus för lite styrketräning. Där träffade jag på min systers kompis S och vi bestämde oss för att simma tillsammans efteråt, jag körde på som tusan för att hinna ikapp henne. Efter styrketräningen och stretchningen bytte vi om och simmade i nästan 40 minuter. Tiden går väldigt fort när man babblar en massa. Vi klev precis upp ur bassängen när simträningen började (synd att vi inte kunde simma längre). Efter en dusch i det mindre trevliga duschrummet gick jag och S för att möta min syster E. Vi gick till en mycket onyttig resturang, gissa vilken? :P Jag var snäll och bjöd E på mat :) Efter maten gick jag hem och har nu suttit här och pluggat i några timmar. DUKTIGT! Så nu slipper jag plugga i helgen då jag ska ha annat för mig, det kommer att bli mycket roligare än att sitta med skolböckerna! Mohaha.

Nu är det dags för latmasken att komma fram, pax för att ligga i soffan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0