Pizzamoff!

Snart, om bara några minuter kommer jag att moffa pizza. Robins kompis bjuder ;) Jag valde såklart min favorit pizza som är den godaste som finns! Jag vet vad jag ska göra i morgon för att bli av med alla kalorier.. Träna! På tal om att träna, jag och syster var i badhuset och simmade idag. Det var kul att ha någon att prata med under simningen. Vi passade också på att bubbla och basta ;) Vi måste göra om det fler gånger söööt! ♥ När jag kom hem från badhuset var jag jättetrött, jag förstår inte.. Jag blir altid trött av att simma. Jag får skylla på att jag inte är van. Hihi. Trots att jag var trött och kroppen sa "låt mig sova" så dammsög jag och plockade med lite småsaker här hemma. Jag passade även på att möblera om. Fast den omöbleringen ska vi inte tala om.. Jag har inte flyttat på de stora sakerna som soffa och bokhylla, utan det blev klösbrädorna och crosstrainern som fick byta plats :)

Nehej, nu är det dags att moffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0