Snälla, snälla, snälla!

Vissa människor bli aldrig nöjda, jag är en av dem. Jag önskar att jag någongång blev nöjd, men det tycks vara svårt. Jag önskar att jag för en kort stund fick känna att jag gör rätt.. Att jag gör något som är bra. Jag tror tamef*n att jag hamnat i någon slags deppression.. Igen. Det är svårt att beskriva hur jag känner. Jag mår piss. Jag är trött på livet. Jag önskar att jag var liten igen och slapp oroa mig för framtiden. Jag orkar snart inte tänka längre. Jag vill bara lägga mig ner och.. och sova!? Det är tur att jag har en familj som betyder massor, som ger mig kraften att orka med allt.

Jag har så många krav på mig själv och på livet.. Jag vill träna så jag får en kropp som jag trivs med. Jag vill ha ett jobb för att kunna köpa vad jag vill när jag vill. Jag vill flytta till en lägenhet där jag trivs! Jag vill att allt ska vara enkelt.

Livet är tamef*n inte lätt att leva! Nej, jag är inte bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0