Vår på G?

God morgon! Idag ser det ut att vara riktigt skönt väder ute, några plusgrader och sol. Jag håller tummarna för att det är våren som är på väg nu. Jag vill inte ha någon mer snö! Fast senast igår morse snöade det faktiskt, fast det var inte mycket. Detta lömska väder gör att jag inte vågar börja använda vårjackan, om jag tar på mig den så blir det väl minusgrader och snö.. Jag håller i alla fall tummarna, för jag vill verkligen ha vår nu!

Idag börjar min praktik på Intensivvårdsavdelningen (IVA) och uppvakningsavdelningen (UVA). Jag är lite smått nervös. Jag ska ha praktik i två veckor nu, en av dagarna ska jag vara på IVA, resten på UVA. Så idag har jag praktik på UVA. Egentligen borde jag inte vara så jättenervös eftersom jag nyss haft praktik i åtta veckor, men det är väl det att det är på en ny avdelning.. Det är lite jobbigt att första dagen är en kväll, men jag överlever väl det också, i morgon går jag dag.

Om en vecka är det någon som fyller 21år, undrar vem det kan vara!? :P




Snälla, låt det vara vår snart så att det kan bli sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0