090519

Halloj! Igår kväll somnade jag halv tolv, jag sov till halv elva :) 11 timmars sömn är inte helt fel! Jag ska försöka sova någon timme på eftermiddagen. Jag fick reda på att jag inte kommer att gå med min handledare inatt, det känns skittrist! Hon jobbade dag istället, så jag få gå med en annan. Men men, jag kommer väl ändå vara trött, så det spelar ingen roll vem jag går med. Jag måste titta när tåget går, jag tror att jag vet men är inte säker. Usch, fy och blä. Om en stund ska jag gå till affären och köpa bröd, måste köpa en yoghurt till i natt också. Förutom att gå utanför dörren, till affären, i detta skitväder ska jag hålla mig inomhus tills det är dax att åka iväg.

Grattis farmor på födelsedagen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0