10/5

God morgon, god morgon! Nu har jag äntligen tid att skriva här.. Mina hemtentor är färdigskrivna och ska lämnas in i skolan under dagen, har jag bestämt. Så nu har jag ingen tenta kvar för den här terminen, om jag nu inte får skriva om någon. Så vad har jag gjort den här helgen, förutom att plugga? I fredags "morse" besökte jag kiropraktorn och det knakade mer än det någonsin gjort i min nacke. Och kiropraktorn sa faktiskt att jag inte kom dit i onödan, det är alltid bra att veta :P Nästa gång lovar jag att jag inte väntar så länge med att gå dit. Efter knakelibraket träffade jag mammis på stan, jag köpte stolsdynor till köket/ballkongen och sedan åkte vi hem. I fredags var det även bal i Sundbyholm. Syster & D var finast av alla :) Jag tog en jäkla massa kort, men på hälften av dem är det någon som blundar eller gör någon grimars. Det är i alla fall tur att det är en digitalkamera och inte en sån där gamal kamera med filmrulle där man måste framkalla alla bilder. Hihi. Inte nog med att syster & D var finast, de åkte världens finaste bil också ;) Och tur som man har så fick jag åka i den tre gånger under fredagen, så jag slog systeryster på att åka i den bilen :P Balfolket hade en himla tur med vädret, först var det sol och riktigt skönt väder ute, sen blev det bara molnigare och molnigare. När vi bestämde oss för att åka därifrån började det duggregna och några sekunder senare spöregnade det.

I lördags (igår) städade jag, så nu ser det hyfsat ut här igen. Jag passade även på att tvätta R's jobbarkläder. Jag passade på att slappa framför tv:n när allt annat var klart. Det är så skönt att bara ta det lugnt när allt är i sin ordning. Jag somnade sent, vilket inte skulle ha varit ovanligt om det var för något år sedan. Men i dagens datum är det ovanligt. Jag känner mig inte ett dugg utvilad men det struntar jag i, för jag vill inte sova bort hela dagen. Dagens planer är att lämna tentorna i skolan, diska det lilla som finns att diska, eventuellt tvätta en maskin med kläder som inte ligger i tvättkorgon ännu och såklart umgås med R ♥ Jag får se vad vi hittar på, jag känner på mig att det blir en sån där sitta hemma och ruttna dag. Såna dagar tycker jag inte om! Nehej, nu ska jag ta och se om det finns något att äta till frukost! :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Söt blogg!



Missa inte goodiebag tävlingen i min blogg!

2009-05-10 @ 10:57:53
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Marina



Vill du bli veckans blogg?

Gå in på min blogg och läs mer!

2009-05-10 @ 19:25:25
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0